ponedeljek, 8. julij 2013

#cute



Pravkar sva se vrnila iz glavne province vzhodne Štajerske, kjer smo v (pazi!) kubanski restavraciji z našim najljubšim blogerjem in pivom nazdravili v pozdrav poletju. (Poletje ni odzdravilo nazaj, tako da mu sporočamo, da naj se prav miroljubno j…. No, to.)
Tole tipkam jaz, ampak gre vse preko budnega očesa najkvalitetnejšega kritika, ki ima trenutno na postelji za menoj monolog, da na svetu obstaja čisto preveč ljudi, ki imajo kolesa, avte in velikanske želje po nastavljanju prometu na cesti. Moti jo tudi njihova neprestana želja po komunikaciji in deljenju misli, s čimer se prav zagotovo strinjam.

Zdaj pa pišem jaz, najkvalitetnejši kritik (lol), ker me sem … no, prisiljena. Od poba, ki je pravkar zatrdil, da pozna »koncept razmerja«. Pha.  Vidim paradoks samo jaz? *si zatlači kos čokolade v usta* Okej, ni mi hudega. Njemu pa tudi ne. Trdi, da je nahranjen, videti pa je tudi vsesplošno zadovoljen. Zdaj grem pa nazaj v horizontalo, ker nekateri smo danes delali, za razliko od zaspancev, ki so vlekli dreto v zgodnje popoldanske ure. Pa še kosilo me ni pričakalo!

Lahko bi argumentiral, da večina podatkov iz zgornjega odstavka sploh ni resnična in je produkt popačenega pogleda na svet, socialnega konstrukta in vpliva chemtrailov na vsesplošno počutje ribiških vab v Zgornjem Dupleku. In, če smo že pri Dupleku…. Nah, I've got nothing. Tako, kot nimam ničesar za pripomniti na izgled tega konca Štajerske, ki pač spominja na katerikoli del naše Kokoške (v temu primeru mislim na državo Slovenijo --zato je »Kokoške« zapisano z veliko,--  ne na povprečno predstavnico ljubljanske srednje šole), le da je izgovarjava določenih besed pri ljudeh malce napačdrugačna.

Neverjetno. Tole javno kritiziranje (?) se obnese do te mere, da sem pravkar deležna masaže stopal in … OOooh. »Oprosti, ker mam trdo kožo.« »Rad  mam tvojo trdo kožo.« Mnja, mladi mački se pri odstranjevanju odmrlih celic ne obnesejo tako dobro kot tiste požrešne ribe v Krnskem jezeru. Ker imam mladega mačka. No, mačko. It's all cute and stuff. 

Če me organi za vizualno precepcijo niso izdali je zgoraj opisan dialog, ki meji na razneženo dajanje komplimentov. Naj za nepoučene omenim, da sicer najino razmerje ne deluje na tak način, ampak gre večinoma za naključne nasilne pripombe, izkoriščanje, okoriščanje in ostale disfunkcionalne tendence iz obeh strani bojne črte. Ali pa tudi ne.

S tem zaključujem koncept bloga, pisan s strani dveh avtorjev…hkrati. Poslavljava se z mislijo: kurenti so v bistvu okrašene ovce.

Limona in NuckinFuts.

1 komentar:

  1. To ni fer, to je goljufanje! Dva avtorja v enem blog zapisu. Kaj se pa to pravi?

    But it's cute.

    Ker nisem zakonski svetovalec, se v vsebino zapisa ne bom vtikal. :mrgreen:

    OdgovoriIzbriši