sobota, 8. december 2012

Čokolade in seznami

Našla sem jo. Končno. Edino dobro stran pod mojim oknom nameščene ulične svetilke, ki je do sedaj služila samo nočnim klatežem, da jim je bilo lažje rabutat naše č(r)ešne. V temi lahko gledam, kako sneži namreč. Tiščim noge na radiator in se sprašujem kako zelo velika količina čokolade je potrebna, da ti postane dovolj slabo, da jo zares prenehaš s konzumiranjem. [Rada bi se zahvalila Mami Miklavžu, ker je kljub prehitro približujoči se Pošastni Nedelji še vedno mnenja, da še nisem prestara za podtikanje darilc pod pojšter. Tako kot vsako leto, tudi letos četrt kile slabo zakamufliranega cukra in termoštumfi v tradicionalno grozljivi barvi. Letos živo rdeči.*] Ker čokolad se pač ne pušča na pol pojedenih v slabo zaprtih embalažah. Zadeva se zlufta. Ali pa jo zavoha ostanek aktivnega prebivalstva bajte in se poda na lov za (pre)sladko pregreho v vijolični embalaži. Milka pri nas doma uživa poseben status. Izjemno dobro je poskrbljeno za to, da se slučajno ne bi pokvarila. Milka skrbi za diskriminacijo ostalih čokoladnih izdelkov, ki nekje na najvišji polici čakajo svoj žalostni konec v kakšnem pecivu. Milka je razlog za večino prehranskih sporov za (pa tudi ne tako zelo 'za') družinsko mizo. Milka povzroča bratske vojne in na laž postavlja Očetovo trditev, da ne mara sladkarij ter Mamin poskus zdravega življenja. ... iiiin prišla sem do točke, kjer se je moj blog spremenil v reklamni oglas.

Vem, da sem imela še pred tremi urami namen besnega komentiranja nedavnih dogodkov iz mojega skrajno razburljivega življenja (za katerega se je ta teden izkazalo, da se ga dejansko da popestriti, ampak za v večini  primerov je za moj okus potrebno vložit ali preveč denarja ali pa preveč fijakanja s preljubim ljubljanskimpotniškimprometom), pa sem se izgubila nekje v tem nepotrebno predolgem uvodu(?).
Če se potrudim in poiščem rdečo nit prvega tedna v veselem decembru, lahko naslednji spisek naslovim s


PRVI
(da razočaranje morebitnih bralcev z morebitnimi pokvarjenimi mislimi v nadaljevanju ne bo preveliko, majhno opozorilce, da ne bo govora o ničemer, kar bi morebitne pokvarjene misli lahko potenciralo)


  • PRVI SPOZNAVNI ŽUR s sošolci [oz. 'kolegi] in ostalimi pripadniki skupne študijske smeri se je odvijal v eni, zame (hrana z bonom pride več kot 3.5€, kar je moje merilo za - ), fensišmensi zadevi, kjer tretjina litra pira pride toliko, da začneš pogrešat Metelkovo v njenem najslabšem stanju, ko je vse mokro, blatno, kaj pada z neba in še kak star model ti teži. Ampak! sem se že teden dni prej odločila da pridem  (in svojo udeležbo tudi potrdila na socialnem omrežju, za katerega sem - očitno napačno - mislila, da obstaja neka nenapisana konvencija, da se s tem, ko svojo pristnost potrdiš s klikom, na dogodku tudi pojaviš. Se vidi, da sem še zelena. Tako nas je bilo iz našega letnika, sicer približno petdesetih ljudi, celih šest, s strani starejših 'kolegov' pa tudi ni bilo preveč dejanskega zanimanja. Toliko o spoznavnem žuru.) in se tudi teden dni pripravljala na morebitne medčloveške interakcije. Če sem popolnoma iskrena, niti ne bi bilo tako zelo zanič, če bi lahko ignorirala radijsko glasbo v remixih. Sem se pa po treh pogovorih s popolnimi neznanci odločila, da je to popolnoma dovolj socializacije za en večer. Teden. (Skrajno neumestno; ampak glede na mojo količinsko uporabo oklepajev, bom eno objavo posvetila samo njim.)

  • PRVI ODPOVEDANI KOLOKVIJ, ki je odpadel zaradi četrtkovih demonstracij, ki sem jih elegantno spremljala iz posteljnega zavetja, je razveselil večino mojih sotrpinov. Vse, na kar sem lahko jaz grenko mislila je bilo to, da bo prestavljen v teden, kjer mu bo družbo delalo še cel kup drugih obveznosti. Dan kasneje se je izkazalo, da sem imela še kako prav. Svojih odličnih sposobnosti predvidevanja (seveda) nisem delila z nikomer, zato se morala pokroviteljskemu 'sem vam rekla' tudi odpovedati.

  • PRVA VROČA ČOKOLADA v sezoni je bila točno taka, kot se za vročo čokolado spodobi. Gosta, da stoji žlica. Mala zadovoljstva, ki jih lahko stakneš na ljubih krajih.

  • PRVI OBISK FRIZERJA po skoraj šestih letih. Ki bi se mi po izjavi znanke frizerke (ne maram, da mi popolni neznanci šarijo po glavi. in v njej.) "glede na to, da vem, da si se zadnjih par let strigla sama, niti ni tako grozno, kot sem pričakovala" lahko zazdel nepotreben, če ne bi šlo za globoko zasidrano neumno idejo, da je to ena izmed stvari, ki jih morem opravit, preden se poslovim od najstniških let. In še dobro, za ta moj 'neznačevski' kompleks. Samo P. se lahko zahvalim, da je preprečila katastrofo v obliki drastičnega krajšanja roževinastih izrastkov (moja ideja, afkors). Že zdaj se počutim kot oskubljen piščanec, pa mi je bilo rečeno, da je šlo stran minimalno las. So bili pa prijazni z mano. Sem jim tudi plačala za to.

Bom kar končala v tem slogu - če sem že začela z oglaševalsko kampanjo, bom pa še končala s stavkom, ki  zveni, kot da se poslužujem uslug najstarejše obrti na svetu. Jutri je Poš.Nedelja. Postajam čemerna.




*Ker bi bila popolnoma sposobna naredit oklepaj v oklepaju, pa ne bom:
Ampak termoštumfi so taka zadeva, da skoraj morajo nastopat v sumljivih barvah.



Še dobro, da je bil NuckinFuts dovolj prijazen in me odrešil spodaj opisanega problema komentiranja (hvala še enkrat). In ker lahko, si bom danes dovolila odgovoriti na dveh koncih.

Ker sem izdana s strani lastnega bloga ali pa zgolj skrajno nesposobna, da bi komentirala pod objavo tako kot vsak srednje pismen uporabnik interneta (probala sem vse, česar sem se bila sposobna domislit sama. majekmi), je odgovor na komentarja prejšnje objave tukajle:
@NuckinFuts (vem, da sem ti že odgovorila, ampak dajmo zadeve ohranit transparentne)
Torej: zdi se mi, da nove začetke zjebejo predvsem 'duhovi preteklosti'. Te ščipajo za vrat in ti šepetajo v uho. Vlečeš zraven vedno ene pakete (večje ali manjše), ki bodo vplivali na to, kako se se boš obnesel pred in med novimi izzivi.

No, vidiš, tukaj pa se zalomi že pri tvoji predpostavki, da imam opravka z navadim copatom. Ta je vrste Pediste Izginutis, ki je bližnji sorodnik Pediste Lettitsa. Oboji si lastijo posebne sposobnosti kamufliranja. V groznih situacijah se znajdem. : )

@Kracalnik
gl. zgornji odgovor. : )

Ni komentarjev:

Objavite komentar