petek, 24. maj 2013

Čačke

Poskušam pospravljat. Sobo doma. Po treh tednih imam končno spet zares čas opazit, kako obupno razmetana je. Zakaj poskušam? Ker, kot je znano, se med pospravljanjem naleti na stvari, katerih obstoj si že pozabil. Tokrat mi je pod roke priletel eden izmed stoterih, nikoli do konca počečkanih zvezčičev, ki bi lahko dobil nagrado za najbolj patetično stvar desetletja. Za razliko od ostalih mi je tale zapis  všeč, tak ... za danes je, ko ne znam zares povedati, kaj se dogaja, spodnja zadevščina pa je precej natančna.

Smešno je, kako sem se navadila, da v besedi sproti delam pike, kljukice in črtice. Prav zavestno se moram odločiti in potruditi, da besedo zapišem do konca in potem dodam vse okraske. Na koncu besede že pozabim, kam kaj spada. 
Všeč mi je način, kako nalivnik pušča barvo na papirju. In bel list papirja ni več samo bel. Tudi če brez pomena, mi je očitno všeč, da gledam v čačke in črke. Čačke in črke.
Čačkeinčrke. Čačkeinčrke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar